C.D TECNICO UNIVERSITARIO

CLUB DEPORTIVO TECNICO UNIVERSITARIO

Fundádo el 20 de agosto del 2002 en Madrid, para participar en el campeonato organizado por la liga Apem el equipo fue fundado por Fausto Simbaña, Patricio Suquillo, Kleber Suquillo, Luis Ruche, Luis  Guamán y Carlos Simbaña  el mismo que participa en la liga Apem hasta el año 2011.

En el 2011 junto a 11 equipos mas se decide  Fundar la Asociación Deportiva  Llano  Grande en  Madrid  en la cual sigue participando hasta la actualidad.

DIRECTIVA.

Presidente: Fausto Simbaña

Dirigentes:

Ivan Benitez

Cristian Montenegro

Juan Erazo

Carlos Simbaña

Objetivos

Competir, partido a partido hasta llegar al objetivo planteado, el campeonato de ADC Llano Grande.

T.Universitario

Art direction

recuerdos

fotografias

New York
concert coming up

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as opposed to using ‘Content here, content here’, making it look like readable English.

June 2018

Why Choose Us

benefit 1

benefit 2

benefit 3

benefit 4

Client Testimonials

“A testimonial from a client who benefited from your product or service. Testimonials can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”

A Title to Turn the Visitor Into a Lead

Use this short paragraph to explain how you will deliver this benefit to the visitor if they decide to work with you.

© 2022 All Rights Reserved.

© 2021 All Rights Reserved.